محورهای اصلی همایش :
- تجربه های آموزشی اساتید در آموزش رشته جغرافیا
- راهبردهای تدریس مؤثر در آموزش رشته جغرافیا
- طراحی آموزشی در آموزش رشته جغرافیا
- ارزشیابی و تاثیر روش های سنجش عملکردی در یادگیری در آموزش رشته جغرافیا
- طراحی واحد یادگیری در آموزش رشته جغرافیا
- بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش رشته جغرافیا
- . مقابله با کج فهمی های رایج در آموزش رشته جغرافیا
- آموزش درس جغرافیا با استفاده از سایر محیط های یادگیری(کارگاه، آزمایشگاه ، بازدید های میدانی و...)
- تدریس مشترک در آموزش رشته جغرافیا
مجموعه موضوعات:
- آموزش مجازی جغرافیا و روشهای تدریس مرتبط
- آموزش مجازی جغرافیا و فنون کلاس داری و معلمی
- آموزش مجازی جغرافیا وفعالیت های جبرانی بازدید های میدانی
- آموزش مجازی جغرافیا وارزشیابی پیشرفت تحصیلی
- آموزش مجازی جغرافیا وابزار های تکمیلی آموزشی
- آموزش مجازی جغرافیا و فعالیت های تعیین شده در برنامه درسی
- آموزش مجازی جغرافیا ورعایت تندرستی معلمین و مخاطبین
- آموزش مجازی جغرافیا وبهداشت و سلامت مخاطبان
- آموزش مجازی جغرافیا وبهداشت روان- تنی معلمان و مخاطبان
- آموزش مجازی جغرافیا وزیرساختهای مورد نیاز فناورانه
- آموزش مجازی جغرافیا وهمکاریهای بین رشته ای
- آموزش مجازی جغرافیا وتدریس مشترک
- تفاوت بین دانش و آموزش جغرافیا
- تاریخچه آموزش جغرافیا در نظام های آموزشی ایران و جهان
- مقایسه تطبیقی آموزشهای جغرافیا در دوره های زمانی تاریخ ایران و جهان
- راهکارهای عملی و اجرایی در شرایط همه گیری کوید -19 برای آموزش موثر جغرافیا
- ارائه شیوه های موثر برای آماده سازی مدرسان و دانشجویان جغرافیا در آموزش های آنلاین
- تاثیر و تاثر آموزش جغرافیا و بیماری همه گیر کوید -19 در ایران و جهان
- ضرورت تغییرات مناسب با دوران قرنطینه در آموزش ها و برتامه های درسی رسمی جغرافیا
- دسته بندی تجارب زیسته معلمان و اساتید جغرافیا در دوران قرنطینه
- بررسی سیر تحولات کارآمدی آموزش های آنلاین جغرافیا
- چگونگی نحوه ی ارائه آموزش ها و انجام فعالیت های آموزشی از سوی دانشجویان و دانش آموزان در درس جغرافیا
- مزایا و معایب آموزشهای آنلاین در جغرافیا
- ارزشیابی موثر پیشرفت تحصیلی مخاطبان در آموزش های آنلاین جغرافیا