محورهای اصلی همایش :
  1. تجربه های آموزشی اساتید  در آموزش رشته جغرافیا
  2. راهبردهای تدریس مؤثر در آموزش رشته جغرافیا
  3. طراحی آموزشی در آموزش رشته جغرافیا
  4. ارزشیابی و تاثیر روش های سنجش عملکردی در یادگیری در آموزش رشته جغرافیا
  5. طراحی واحد یادگیری در آموزش رشته جغرافیا
  6. بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش رشته جغرافیا
  7. . مقابله با کج فهمی های رایج در آموزش رشته جغرافیا
  8. آموزش درس جغرافیا با استفاده از سایر محیط های یادگیری(کارگاه، آزمایشگاه ، بازدید های میدانی و...)
  9. تدریس مشترک در آموزش رشته جغرافیا

مجموعه موضوعات: 

  1. آموزش مجازی جغرافیا و روشهای تدریس مرتبط
  2. آموزش مجازی جغرافیا و فنون کلاس داری و معلمی
  3. آموزش مجازی جغرافیا وفعالیت های جبرانی بازدید های میدانی
  4. آموزش مجازی جغرافیا وارزشیابی پیشرفت تحصیلی
  5. آموزش مجازی جغرافیا وابزار های تکمیلی آموزشی
  6. آموزش مجازی جغرافیا و فعالیت های تعیین شده در برنامه درسی
  7. آموزش مجازی جغرافیا ورعایت تندرستی معلمین و مخاطبین
  8. آموزش مجازی جغرافیا وبهداشت و سلامت  مخاطبان
  9. آموزش مجازی جغرافیا وبهداشت روان- تنی معلمان و مخاطبان
  10. آموزش مجازی جغرافیا وزیرساختهای مورد نیاز فناورانه
  11. آموزش مجازی جغرافیا وهمکاریهای بین رشته ای
  12. آموزش مجازی جغرافیا وتدریس مشترک
  13. تفاوت بین دانش و آموزش جغرافیا
  14. تاریخچه آموزش جغرافیا در نظام های آموزشی ایران و جهان
  15. مقایسه تطبیقی آموزشهای جغرافیا در دوره های زمانی تاریخ ایران و جهان
  16. راهکارهای عملی و اجرایی در شرایط همه گیری کوید -19 برای آموزش موثر جغرافیا
  17. ارائه شیوه های موثر برای آماده سازی مدرسان و دانشجویان جغرافیا در آموزش های آنلاین
  18. تاثیر و تاثر آموزش جغرافیا و بیماری همه گیر کوید -19 در ایران و جهان
  19. ضرورت تغییرات مناسب با دوران قرنطینه در آموزش ها و برتامه های درسی رسمی جغرافیا
  20. دسته بندی تجارب زیسته معلمان و اساتید جغرافیا در دوران قرنطینه
  21. بررسی سیر تحولات کارآمدی آموزش های آنلاین جغرافیا
  22. چگونگی نحوه ی ارائه آموزش ها و انجام فعالیت های آموزشی از سوی دانشجویان و دانش آموزان در درس جغرافیا
  23. مزایا و معایب آموزشهای آنلاین در جغرافیا
  24. ارزشیابی موثر پیشرفت تحصیلی مخاطبان در آموزش های آنلاین جغرافیا